Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Сурет салу.
Тақырыбы: Алма бағы.
Мақсаты: Алма ағашының
суретін сала білуге үйрету. Алма ағашының құрылысына, ерекшелігіне сәйкес оның
бөліктерін, бір -біріне қатынасын дұрыс бере білуді үйрету. Ағаш діңін
қылқаламмен бастыра сызу және жапырақтары мен алмаларын әдемі бояуға
жаттықтыру. Көріністі қабылдауын дамыту, түстер мен ырғақты сезіне білуге
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: алма
бағының көрінісі
Сөздік жұмыс: дің-
ағаштың ең негізгі бөлігі.
Оқу іс-әрекеті кезеңдері |
Педагогтің іс -әрекеті |
Балалардңіс- әрекеті | |
Мотивация-лық – қозғаушылық |
Тәрбиеші балаларды шеңберге тұрғызып, бір -біріне деген жылы тілектерін айтқызады. Алма ағашының гүлі немесе алманы бір -біріне бере отырып тілек айтады. |
Балалар бір -біріне мейірлене қарап гүл сыйлайды. | |
Ұйымдас-тыру, іздену |
Педагог күз мезгілі туралы тақпақты мәнерлеп оқиды. Берекесін сыйлауға ,Өлкемізге күз келді. Жемістерін жинауға, Шақырады біздерді. Тақпақтың мазмұны бойынша әңгіме жүргізеді. “ Кім көп жеміс жинайды?” дидактикалық ойыны. Балаларды екі топқа бөліп, жемістерді шашқызып, жинатып, санатып, түстерін ажыратқызып, салыстыртып ойнатуға болады. Педагог бақшадағы алма ағаштары туралы әңгіме жүргізеді; оларды бір- бірімен салыстыртады; санатады. Жеміс- жидектердің түрлерін ататқызады. Сергіту сәті: әуен ырғағымен қимылдар жасайды. Тақтадағы суретке қарап, алма бағындағы ағаштардың суретін салуды ұсынады. Мына түрдегі түсіндіру жұмысын жүргізеді: суретке алдымен ағаштың діңін қоңыр бояумен салып аламыз. |
- Себебі жеміс жидек күз мезгілінде піседі. Сұрақ – жауап. - Ауылдағы атам мен әжемнің үйінде алма бағы бар. Біз алма жинауға көмектестік.
–Алма, өрік, шие т.б. Мен күз мезгілін жақсы көремін. Дәптерлерімен жұмыс. | |
Рефлексилық-түзетушілік |
Оқу- іс әрекетін сұрақ- жауап арқылы қорыта келе, балалардың жұмысына талдау жасайды, жақсы жұмыс істеген балаларды мақтап, суреттерін барлық балаға көрсетеді. |
- Мен алма бағындағы ағаштарды салдым. (Балалардан көбірек жауап алуға тырысу керек). | |
Күтілетін нәтиже: Біледі: Алма
ағаштың құрылысына, ерекшелігіне сәйкес оның бөліктерін, бір -біріне қатынасын
дұрыс көрсетуді.
Игеред: Ағаш діңін қылқаламмен бастыра сызуды және жапырақтары
мен алмаларын әдемі етіп бояуды.
Меңгереді: Бақшадағы ағаштардың көрінісін сала білуді.